21 Şubat 2012 Salı

Her Hangi Bir Dil Öğrenmek mi?

Evet konumuzun başlığı oldukça açık sanırım şimdi sizlere nasıl online bir dil eğitimi alabileceğimizi göstereceğim.
İlk olarak sistemimizin nasıl çalıştığından bahsetmek istiyorum:
1.Tarayıcımız olan chromedan yeni ek özellikler yüklememiz yeterli olacaktır.
2.Yapmamız gereken bununla birlikte sistemizeze kendi profilimizi oluşturmak bunu hem facebook üzerinden hemde gmail uzerinden yapabiliyoruz. Ben facebook üzerinden olanı tercih ettim.
İşlemler:
1.Chromeda yeni sekme açarak çıkan ekrandaki kullandığımız sayfalardan hariç olarak chrome web store sekmesine tıklamamız gerekiyor.(veya https://chrome.google.com/webstore/category/home?utm_source=chrome-ntp-icon)
2.Açılan sayfa Chrome un bizlere sağladığı bazı olanaklar biz bunlar arasında sağ yanda bulunan eğitim bölümünden yabancı diller kısmına giriyoruz.(veya https://chrome.google.com/webstore/category/app/98-foreign-languages?utm_source=chrome-ntp-icon)
3.Burada istediğiniz dili seçebiliyorsunuz ben ispanyolcayı tercih ettim.
4.Uygulamayı başlat deyip bir kaçkez ileri ileri dedikten ve tarayıcımıza yukledikten sonra tarayıcımızı yeniden başlatıyoruz.
5.Şimdi kurdugumuz uygulama tarayicimizda yeni sekme açtığımızda ilk sayfada veya sağ ok tusu ile diger sayfa(sayfalara) göz attığımızda kurulu olduğunu görüyoruz. Ve çalıştırıyoruz
6. İşlemimiz bukadar buradan ispanyolca veya seçtiğiniz herhangi bir dili öğrenebilirsiniz.

Not:Sistemde kendi profilinizi oluşturmak isteyen arkadaslar facebook ile veya gmail ile sisteme kayıt yapıp daha aktif olarak kullanabilirler.(Yararlı olması dileğiyle...)


                                                                                                      Barcelona dan Kucak Dolusu Sevgilerle
                                                                                                                                                Şahin Yaral



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder